tirsdag den 8. februar 2011

Hvilket beløb har du i banken

det der med økonomi er egentlig et ret privat spørgsmål. men idet jeg virkelig snakker meget om, hvor dårlig min økonomi er, så bør jeg også kunne stå ved det. i skrivende stund er min saldo 104,80 kr - og det er før de 69 kr. jeg lige har brugt på Viasat OnDemand er trukket (og lortet virker ikke engang!). det er ikke engang den 10. endnu. ja, jeg er på røven. jeg kan ikke leve for 0 kr. om måneden. jeg mangler stadig at betale Oister og Fitness World. og så kræver det jo også noget at få mad på bordet. jeg havde ellers set mig lun på en kjole fra Topshop.

stav til joke. 

2 kommentarer:

Nina sagde ...

du kunne da bare have brugt mit viasat-login.

a sagde ...

det er sødt af dig. det er dog noget jeg splitter med Pernille, så det er smartest, at vi har lavet en fælleskonto. desuden er det noget jeg kommer til at bruge 24/7.