onsdag den 9. februar 2011

Nævn de 10 første sange på din iPhone når den er på shuffle

det her synes jeg faktisk er en ret latterlig opgave. jeg er lidt træt af, at iPhonen har erstatet iPoden, som jeg stadig sværger til, når jeg er på farten. hvis denne opgave skal give en indsigt i min musiksamling, så er min iPhone i hvert fald ikke den rigtige. her har jeg kun meget lidt liggende, lidt af hvert, da jeg meget sjældent bruger den til at høre musik. jeg bruger den faktisk kun med dette formål, når jeg træner. her hører jeg fortrinsvist Bikstok. så føler jeg mig lidt federe end alle fitness-finkerne og derudover er det et fedt tempo at træde pedaler til. men jeg vælger nu alligevel at shuffle min iPhone, da den pt. er mit nærmest. dovenskab frem for alt.

The Whitest Boy Alive - Burning
Sigur Rós - Ágaetis Byrjun
Poeten & Lillebror - Tyttebær
The Whitest Boy Alive - Fireworks
Bikstok Røgsystem - Cigar
Bikstok Røgsystem - Dukkemand
Russ Columbo - Guilty (Amélie-soundtrack)
Nik & Jay - Hvad Nu Hvis
Bikstok Røgsystem - Penge på græs
Malk de Koijn - Musclebundt 

(for en gangs skyld er denne liste piværlig. faktisk er jeg ret overrasket over, at der ikke er mere The Voice - der var jeg nok heldig.)

0 kommentarer: