mandag den 7. februar 2011

Dit celebrity crush






jeg har faktisk aldrig rigtig celebrity crush'et. jeg har mere været den freaky type, der spottede sød dreng på mit lokale bibliotek og så bare gik virkelig meget på biblioteket. det er faktisk meget sjovt, for i dag har jeg det lidt på samme måde. det er ikke bibliotek, og det er faktisk en ting jeg skal til. men i fredags så jeg for første gang en gruppe drenge fra filosofi, der var vildt pæne. min roomie har snakket om dem siden vi startede, hvor hun fulgte efter dem, da de blev vist rundt. men jeg har ikke haft muligheden for at se dem - indtil i fredags. og lucky for me skal jeg (vi) i dag kl. 14 have videnskabsteori med selvsamme hold. og lur mig om ikke jeg kigger mig en ekstra gang i spejlet og tager bussen for ikke at se klam ud, når jeg gør min entré. det er ret sjovt, for det er så teenage-chick flick, at det er til at brække sig over. men det er nu engang en af mine små glæder. 


men hvis vi skal snakke celebrities, så må det blive Joseph Gordon-Levitt. det er ikke engang fordi jeg i min spæde ungdom så 10 things I hate about you og klippede billeder ud af ham og lignende. det var først for et år siden, da jeg så (500) days of Summer, og han hørte The Smiths og var arkitekt. og efterfølgende, da han bare var mega eye candy i Inception. men i dag er faktisk først gang jeg har googlet ham, så hvor stort mit crush er kan diskuteres. dog kan jeg bare ikke komme på andre.

1 kommentarer:

simy sagde ...

ja ja ja! kan kun sige ja!